Medlemsmøte

Postet av Hof IL - Klatring den 12. Mar 2017

Hei Alle sammen!

Styret ønsker å kalle inn til medlemsmøte torsdag 16.03 fra klokken 20:00 - 21:00
Tema for medlemsmøte er:
- Presentasjon av styret
- Innspill til årsplan
- Planer og prosjekter
- Kurs og innleie av instruktører
- Opprettelse av barne klatring gruppe
- Treningsavgift
- Dugnad
- Eventuelt

Dugnad:
Styret har bestemt at vi skal selge produkter fra Norkak.no Vi håper at vi kan få dette gjennomført med utlevering av produktene før påske.

NYTT KURS

Postet av Hof IL - Klatring den 1. Feb 2017

Søndag 12.2 setter vi opp kurs i Hofhallen fra klokken 1300 til 1700.

Det avholdes:
Topptaukort kurs
Brattkort kurs (led klatring)

Kurset koster 250,- pr deltaker og fordrer at du er medlem av Klatregruppa.

Påmelding til klatring.hofil@gmail.com eller i kommentarfeltet på Klatregruppas facebookside.

Kursavgift betales ved oppstart. Kan betales med Vipps eller kontant

Idrettens dag 04.09.2016

Postet av Hof IL - Klatring den 5. Sep 2016

Idrettens dag med offisiell åpning av kunstgressbanen, for å ikke la vår lille sport bli helt overskygget av denne gledens dag for Hof Il og fotball gruppa. Dro vi i klatregruppa i gang en skikkelig utfordring for alle som ville teste noe nytt og litt spektakulært.
Vi valgte å leie en lift som forøvrig ble delvis sponset av EDH utleie på Sem (edh.no), som det kunne rappellere fra. Dette ble veldig vellykket og vi fikk stort oppmøte, vi forlenget oppsatt tid så alle i køen kunne få prøve, de ivrigste sto over 30 minutter i kø for å teste!

Veggen inne ble også meget bra besøkt og det var stor pågang.

Stor takk til klatregruppas medlemmer og bidragsytere som hjalp oss å gjennomføre denne dagen

Sikringskurs i Hofhallen

Postet av Hof IL - Klatring den 29. Aug 2016

25.9 avholdes det sikringskurs i Hofhallen.

Det avholde både:
- Topptaukort kurs
- Ledkort kurs
Kurset koster 200,- og fordrer at du er medlem av Klatregruppa og Hof Il. (betalt kontingent skal være registrert), i tillegg kommer 150,- til Klatreforbundet for utstedelse av bevis.

Kurset starter klokke 11:00 og varer i 4 timer.
Ta med drikke og litt å spise, klubben holder alt av utstyr, men det er mulig å benytte eget utstyr om du har.

Vi avholder trening/introduksjon for de som skal ha kurs, har du ikke erfaring med sikring, led klatring bør du komme på minimum to treninger.
Trenings datoer er:
- Tirsdag 30.8 6.9, 13.9, 20.9
- Søndag 11.9, 18.9

- vi har 16 plasser tilgjengelig på kurset.

Klatring høst 2016

Postet av Hof IL - Klatring den 26. Aug 2016

Vi har startet med klatring igjen, klatre dager er som følger tirsdager 1800-2000, torsdager fra 1800-2000, og søndager 1700-2000.
Vi har fortsatt plass til flere medlemmer i alle aldre.

Program for høsten:

4.9

- Idrettens dag. Klatregruppa har offisiell tid fra 1300-1500 åpent for alle som vil komme å prøve

Klatregruppa har også leid inn en 21m høy lift for de som ønsker en luftig rapell! (værforbehold)

25.09

- Sikringskurs både topptau og ledkort kurs. Innføring og trenning før kurset/eksamen avholdes.

I oktober håper vi å kunne avholde klatringensdag, og klubbkonkuransen!

1-2.10

- Klatreleder inne kurs, vi kjører kurs for klatrevaktene slik at de også blir sertifiserte kursholdere

22.12

- siste klatre dag før juleferien